pühapäev, 4. august 2024

Fotojaht Hobulaiul

Ma olen aegajalt korraldanud Hobulaiul fotojahi. Seekord tuli jälle selline tunne, et võiks teha, sest polnud ammu teinud. Ma väga hoolega vaatasin erinevate aastate saarel käigu pilte ja tegin valikuid. Ma plaanisin alguses teha nii, et taaslavastatud fotol peab olema inimene sama, mis algsel fotol, aga siis Sebastian ütles, et nii on igav, kuna enamus fotode peal on Arvo, kes midagi teeb. Ja tal oli õigus, sest eks mul on ikka kõige rohkem pilte oma pereliikmetest. Otsutasime siis teha hoopis nii, et jagasin kõik kaasas olnud inimesed viide gruppi ja lasin neil pimesi valida neli fotot. Taaslavastamisel tohtis kasutada ainult enda grupi liikmeid, sest niimoodi sain valida fotodele ka neid inimesi, kes sellel korral saarel ei olnud, nt Robinist tehtud pilte. Mõtlesin küll, et kuidas kaasasolnud lapsed ilma vanemateta gruppides hakkama saavad, aga üllataval kombel said kõik suurepäraselt hakkama. 

Ma kahjuks ei mäleta, kes kellega meeskonnas oli ja ei suuda enam kokku panna, milliseid fotosid mingi meeskond taaslavastama pidi, aga tulemused on teie ees. Mul on väga hea meel, et kõik kaasa lõid ja peaaegu kõik välja valitud fotod said taaslavastatud, ainult kaks fotot jäi tegemata (üks minu enda meeskonna foto). Oli rasemaid väljakutseid ja kergemaid tegemisi, aga kõik olid väga loovad ja leidlikud. Raskematest fotodest tehti ära sellised:

Ülejäänud fotod olid kergemad, kuid seda enam jälgiti, et oleks võimalikult täpne. Mulle väga meeldis, et oli kasutatud ka lapsi ja kõik lapsed said suurepäraselt oma ülesandest aru. Ja meeldis, et peaaegu kõik meeskonna liikmed olid taaslavastatud fotodel esindatud, keegi ei jäänud ega jäetud kõrvale. Veel meeldis mulle, et ei oldud kasutatud samasoolisi inimesi ehk et kui algsel fotol oli nt mees, siis taaslavastatud fotol oli hoopis naine. Oli huvitav vaadata, kuidas meeskonnad olid olnud loovad. 

Ma ei tea, millise loogikaga Picasa fotosid kollaašiks tegi. Osadel fotodel on algpilt eespool, osadel tagapool. Õnneks lähedased kõik teavad, millised fotod olid algfotod. Nii mõnigi inimene on vahepeal suureks kasvanud :) 

Oli nalja ja naeru ja nuputamist. Kõik töötasid väga usinasti meeskonnas ja välja tuli palju huvitavaid ja naljakaid pilte. Aitäh kõikidele osalejatele - te olete nii ägedad! Sellel aastal siis sedamoodi. Ilmselt nüüd paar aastat fotojahti ei tee, aga sain seekordse käiguga mitu head fotot, mida tulevikus jahis kasutada. Te olite kõik nii tublid!


Teie Ennike

 


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar