esmaspäev, 10. juuni 2019

Elamusmaraton Noarootsis

Käisime jälle medalijahil. Seekord juhtus nii, et Ruth registreeris meid Elamusmaratonide 10 km distantsile. Me olime Bärbeliga juba mitmel elamusretkel käinud, aga maratonil veel mitte. Ma muidugi tahtsin siis kohe Bärbeli ka sinna haarata, sest mul on selline tunne, et need elmusvärgid ma pean ikagi nii läbi tegema, et Bärbel on ka... See meid ju üldse uuesti kokkupoole viis ja on andnud meile võimaluse kohtuda tihedamini ja regulaarsemalt. Ruthil oli see esimene elamusmaratonide raames matkata ja mul on hea meel, et mu kaks sõpra omavahel mingit pinget ei tundnud ja me saime kõik koos selle raja lõbusalt läbi käidud.


Ilm oli suurepärane - parajalt soe ja kergelt tuuline. Tempo oli ka täitsa vahva, üldse mitte väga aeglane. Alguses ma mõtlesin küll, et oleme Ruthiga äkki liiga vähe alles kõndimas käinud, aga Ruth on üks igavesti kange naine! Ta jõudis rajal olles isegi pildistada :) Rada ise oli väga, väga mõnus. Enamus osa oli pehme pinnas ja asfalti oli äkki mingi kilomeetri jagu. Oli täitsa sile maastik ka, ei mingeid tõuse ega langusi (natuke oleks võinud olla, oleks pingutanud rohkem). Igatahes oli peale 12ne kilomeetri läbimist selline tunne, et oleks veelgi jaksanud. Raja peal oli kaks joogipunkti, kus peale vee ja mahla pakuti moosisaia, kommi, küpsist, banaani, arbuusi, rosinaid, datleid ja hapukurki. Arusaamatuks jäävad ainult need inimesed, kes oma kommipaberid rajale maha loopisid.... Me korjasime kamba peale need kokku :) Finišis saime kaela uhked medalid ja kõhtu sooja suppi. Supp oli kusjuures täiesti maitsev!



Järgmine plaan on Elamusmaratonide 21 km, mille Bärbel teeb läbi Lahemaal ja meie Ruthiga Värskas. Elamusmaratonid loodame kokku võtta 1. septembril kolmekesi koos, kus läbime 43km-t. Aga vaatama, tibusid loeme sügisel. Kui ma praegu mõtlen, et ma pean kõndima kodust Haru teele, siis see tundub jabur - kuidas see siis vähem jabur saab olla kollaste lintidega märgistatud rajal :))))

Oli vahva! Aitäh Ruth ja Bärbel - reipat sammu ja uute elamusteni!


Teie Ennike

2 kommentaari:

  1. Äge plaan, elan kaasa! Mina ei kujuta end 43 km käimas ette, mul jääb käies selg haigeks :( Aga 1. septembril plaanin 21 km küll ära teha. Ehk kohtume!?

    VastaKustuta
  2. No meie veel ka ei tea, mis saama hakkab. 28. juuni läheme 25km kõndima.... vaatame, mis näoga me oleme :)))) Et kui ebareaalsed meie unistused on :)

    VastaKustuta