pühapäev, 5. mai 2019

Inimene õpib kogu elu

Ma olin juba pool aastat hoogu võtnud, et ma õmblen endale ühe seeliku. Sellise mugava, suurte taskutega ja kindlasti täpilise. Aga nagu ma korduvalt öelnud olen, siis mina ei ole mingi õmbleja. Ma ei oska seda teha ja ma pean iga kord nii palju harutama ja pusima ja susima ja kohe kuidagi ei tule nii välja nagu peaks. Ja kui täitsa asu olla, siis ei teagi nagu päris hästi, kuidas see kõik päriselt välja nägema peakski. 

Aga mul oli seelikut vaja, suurte taskutega ja just nimelt täpilist. Miks suurte taskutega? Suured taskud osutusid viimase nädala sündmusi arvestades väga oluliseks. Mul on nimelt vaja kuskil oma rotte kanda :) Ja kommi peab ka alati taskus olema. Mulle meeldib, kui mul on kuskil oma kommikoht. Ja mis on kindlam kommikoht, kui seelik, mis on Sul endal seljas :) Seal ei saa igasugused kommivargad Su viimast kommi salaja ära süüa. 

Ma tegelikult palusin ühelt õmblejaametiga tuttavalt abi, et ta aitaks mul lõike teha, sest ma ei teadnud, kuidas see käib, kuid kuna too mu ära unustas (selles pole midagi ebatavalist), siis ma pidin ise pusima ja teate, pusi, kuidas tahad, ega see esimene vasikas läheb aia taha naguniigi. 


Valmis ma ta sain. Ise muidugi rahul ei ole, sest nii palju vigu on sees, aga kuskilt peab ju alustama? Miks mitte rotikandmiseseelikust :) Ja ma olen koguaeg öelnud - kõige lihtsam on öelda, et ei oska - see justkui vabastaks. Me tegelikult ei tea, milleks kõigeks me võimelised oleme. 

Homme ma uut asja õmblema ei hakka :) Hakkan heegeldama hoopis - seda oma vana ja turvalist tegevust tegema. Siiski on hea aegajalt mugavustsoonist välja ronida ja teha midagi uut - kusjuures endale :) 

Aga kui Sul on rotikandmisseelikut vaja, siis Sa tead, kust mind leida :) Ma võin aidata Sul teha :)


Teie Ennike

6 kommentaari:

  1. Rotikandmisseelik! :D Nii äge! Näeb välja ka äge. Kui ma peaksin kunagi endale roti hankima (mis on kahtlane aga ma igaks juhuks ei ütle et ei iial) siis ma vähemalt küsin Sult kogemusi rotikandmisseeliku osas ;) Õmblemisega saaks küll ise hakkama ilmselt.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ausõna, igal inimesel võiks ikkagi oma rotikandmisseelik olla :) Head suured taskud ja kui just ei juhtu rotti taskus olema, saab sinna paraja portsu kommi panna :)

      Kustuta
  2. :) Nojah, rääkisid ära! Aga mu puhul on parem, kui mul ei ole väga palju (meelepärast) kommi käeulatuses :D

    VastaKustuta
  3. Hmmm..aga kui rott ja kommid on samas taskus!? Siis on üks punnis kõhuga rott ja tühjad paberid?! ;) ...ee...kas rott üldse võib kommi süüa? Seelik on oki, ma käiks küll mujal ka! :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ma panen kommid ühte taskusse ja rotid teise :D Ja eks ma käingi sellega mujal ka, täitsa aus seelik tuli :)

      Kustuta