neljapäev, 5. märts 2015

Kevad tuleb :)

Ma ju ütlesin, et ma olen kevadelainel ja no tänane ilm andis selleks igati põhjust ka. Seebu ütles mulle päeval, et tema arvates on küüslaugud ja tulbid ninad välja pistnud ja seda imeasja tahtsin ma kohe oma silmaga kaeda. Selle silmaga, mis läbi väikese augu näeb :)

Tulbid
Rabarberid
Küüslauk
Küüslauk
Lumikellukesed
Ma ju ütlesin, et kevad tuleb. Sellel aastal kuidagi eriti varakult... Ma loodan, et see pole mööduv nähtus. 

Mul on see aasta kuidagi eriti "põnev" seda talve taluda olnud, ma ootan nii väga sooja ja päikest ja pikki päevi. Ootan, et saaks rohkem õues olla. Ootan, et saaks sõrmed mullaseks teha. Mul on nii hea meel, et Sebastian täna mulle näitas, st juhtis mu tähelepanu kevadmärkidele.

Hinges hakkas kohe soe...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar