esmaspäev, 28. september 2015

Sebastiani kampsun ja Kristi linik

Isegi, kui ei ole mingit tahtmist midagi teha, siis elu sunnib peale ja võibolla ongi hea - kisub mugavustsoonist välja.
Kooli alguse puhul käivad inimesed poodlemas ja lastele kõiksugu asju ostmas. Meie pere ei erine sellest oluliselt, sest kuigi asju oli väga vähe vaja, siis linnas pidi ikkagi korra käima.  Just nimelt paari asja toomas, sest lastele saab ju aastaringselt riideid osta, milleks jätta see augustisse? Meil on muidugi väga vähenõudlikud lapsed ka, mis on äärmiselt imekspandav, aga äkki see on sooga seletatav või on nad lihtsalt hilpudest üle. Ei tea.

Aga nõudlik on ta ühes asjas küll. Kampsunis. Sebastian nimelt. See peab ema tehtud olemas. Olgu või kõige lihtsamast lihtsam, aga ema tehtud. Ja ega tal tegelikult kampsunipuudust polnud, aga kooli puhul võis ju ühe lihtsa sviitri kududa.  Kirjutada pole sellest suurt miskit, sest teguviis on tõepoolest äärmiselt lihtne, kuid ma enda jaoks panen kirja, et mitte kunagi enam ma ei kasuta Drops Belle Uni color lõnga. Valmistatud puuvilla, viskoosi ja linase segust lõng. Väga pehme ja soe. Ja need on selle lõnga ainsad plussid, sest kui Sa teed kampsuni ühele 9aastasele poisile pidevaks kandmiseks, siis peaks see kampsun olema vastpidav. Belle lõngast toode aga muutub kuidagi lotakaks, justkui väljaveninuks. Altäär hakkab lokkima. Sebastianit see muidugi ei häiri, aga mind ennast küll. Nii et - küllap ma talle varsti uue kampsuni koon.


Õde kristi tahtis linikut. Ausalt öldes ma ei uskunud ära, kui ta selle palvega mu poole pöördus, sest Kristi ja heegeldatud linik ei käi kokku :) Vähemasti ma arvasin nii. Nüüd pean oma arvamise ümber muutma, sest just liniku ma talle tegingi etteantud suurusega.
See oli nii lihtne ja kiire töö, et ei tasu tegelikult isegi mainimist, aga ma mainin ikka. Enda jaoks :)


Peas keerleb hetkel kuus asja, mis oleks vaja teha, aga ma ei tea, kas tehtud ka saavad, sest mul pole käsitöötuhinat ikka peal. Riina ütles, et kui ilmad lähevad koledaks ja päevad jäävad lühemaks, siis tuleb tuhin tagasi. Veel ei ole tulnud....

Sebastianil on kampsuni ja Kristil liniku üle hea meel. Hea on teha teistele heameelt :)





Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar