esmaspäev, 9. mai 2016

Köiellaskumine Türisalu pangalt

Meie Robin sai aprillis 16aastaseks ja tema tädi Liivi otsustas talle kinkida elamuskingi - köiellaskumine Türisalu pangalt. Mina teadsin selle mõtte esmailmumisest saadik, et ma selle elamuse jätan vahele, kuna mul ei ole sellist adrenaliinilaksu vaja ehk teisisõnu - mul on selliste lõbustuste jaoks liiga pikad jänesekõrvad. Meespere mul muidugi risti ette ei löö millegi ees ja nii nad 7. mail Türisalu pangale sõitsidki. Ma muidu oleks kaasa läinud ja pilte teinud, aga kuna Ailen pidas Alissa esimest sünnipäeva, siis jäin sellest ettevõtmisest täiesti eemale. 

Seega, ega mul midagi erilist kirjutada pole, kui et neil oli tore :) Robinile kink meeldis ja Seebu ütles, et see polnud üldse hirmus :) Nali naljaks, eksole. Ma ei usu hetkeks ka, et see polnud hirmus. Mul oli neid fotosidki hirmus vaadata, mis Priit tegi - küllap ma poleks oma väiksemat lasta sinna köie otsa lasknud 32 meetri kõrgusele, kui ma kohal oleks olnud. Kogu üritust korraldab alpinist.ee meeskond ja nende kodulehel on kõik vajalik info olemas, kes nüüd mõtleb, et tahaks ka elu põnevamaks muuta. 


Vaatasin veel kord neid fotosid, mis on Priidu ja Liivi tehtud ning tõdesin isegi mitte koha peale minnes, et liiga hirmus. Mul ei ole ikka sellist seikleja soolikat...

Meespere aga jäi väga rahule ja on nüüd jälle ühe huvitava kogemuse võrra rikkamad. Aitäh Liivile organiseerimast ja kinkimast :)


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar