neljapäev, 6. oktoober 2016

Soe kampsun Jakole

Olen praegu kuidagi eriti käsitöölainel :) Saan seega rõõmustada neid, kes sellest tõesti rõõmu tunnevad. Üks nendest on Jane. Mul oli juba tükk aega tunne, et ma peaksin Jakole kampsuni kuduma, sest tegin seda viimati liiga ammu. 

Otsisin enda jaoks meeldiva õpetuse ja ostsin lõnga. Kui lõnga kätte sain, pidin lausa tükk aega seda lihtsalt hoidma - nii pehme ja mõnus tundus see käte vahel. Tegu on DROPS BABY MERINO UNI COLOUR lõngaga ja nagu nimi juba ütleb, siis beebidele ja väikelastele lausa ideaalne lõng.

Hakkasin suure hurraaga kuduma ja kõik tundus nii lihtne ja selge. Kuni passeni :) Siis sai mõistus otsa ja õpetus tundus nagu hiina keel. Ei jäänud muud üle, kui proovida hiina keelest ja iseenesetarkusest midagi ikkagi valmis teha, sest üle poole tööst ju oli valmis. Eks mulle osutus keeruliseks see rinna pealt  avatud lõige, sest ma polnud seda kunagi varem teinud. 


Kampsun tuli ilus, kohe väga. Mulle tõesti meeldis see tegumood ja lõng oli lihtsalt nii pehme ja soe, et oleks isegi sinna sisse pugenud, kui vaid oleks mahtunud :) Jane saatis Jakost kampsuniga pildi ka - nagu valatud :) Minu fotodel on värv õigem. 

Kuidagi hea on olla. Janel oli nii hea meel, et seda oli tema sõnadest lausa hoomata. Jako tegi peaga kummarduse ja ütles "aitäh" ... Suuremat tänu ei olegi ju vaja. Kuigi isegi tänu on liiast, sest tegin seda ju ainult suurima rõõmuga.

Musid-kallid-õhupallid Jakole! :)




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar