laupäev, 9. september 2017

Heegeldatud Smurf

Suvi otsa pole ühtegi lõnga näppinud ega varrast/heegelnõela puudutanud... Polnud isegi mitte sellist tunnet, et võiks või peaks midagi tegema. Üks tuttav mingi aeg küsis, kas ma Smurfi olen nõus netis avalikult üleval oleva õpetuse järgi tegema, aga kuna ma välismaalt osta ei saa (mul ei ole krediitkaarti) ja arvuti taga heegeldada ka ei viitsinud, siis ütlesin ära. Õpetuse muidugi salvestasin enda jaoks ära, et kui äkki keegi on nõus mulle BDF - faili ostma, siis võiks ju isegi mõned Smurfid heegeldada.

Keegi oli nõus aitama ja nii see õpetus minu postkasti potsatas. Kuna ma olen nii palju mänguasju heegeldanud, siis antud õpetuses midagi uut ei olnud ja liigitaksin selle umbes täpselt keerulise töö kategooriasse ja seda just nende sõrmede nikerdamise pärast. Jube aeganõudev töö. Ma juba korraks isegi kahetsesin, et võtsin seda tööd teha, aga teine käsi läks juba kiiremini ja vaadakem tõele näkku - kuhu mul kiiret on? Muidu oli ikka nagu tavaliselt kinnissilmused ja kasvatamised, kahandamised ning ühtegi uut töövõtet küll ei olnud. 


Nüüd peaks silmi juurde ostma, sest sügis on käes ja näpud natukene sügelevad. Ja kes sinna õue ikka minna tahab, kui vihma muudkui sajab ja sajab ja sajab... Õudne, kui kahju mul on sellest taanduvast päevavalgusest :( Mul ei oleks sügise vastu mitte midagi, kui päevad ei oleks ainult nii lühikesed. Pikkadeks ja pimedadeks sügis- ja talveõhtuteks peaks endale ikkagi mingisugused käsitööprojektid välja mõtlema. 

Ja heegeldage Smurfe! Nad on nunnud :)



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar