reede, 25. detsember 2020

Teeme TeistMoodi Käsitöösalongis

Ruth kutsus mind meisterdama :) Kuna ma polnud ammu teda näinud ja temaga koos midagi teinud, siis ma olin kohe nõus minema. Kuigi ma pean ausalt tunnistama, et paberitööd ei ole mu lemmik käsitööliik, sest kõik need kuumaliimi niidid ja värvid ja templid ja pulbrid ja sätendused...uh, need jäävad käte külge, kleidi sisse, kõik kohad on seda jama täis :) Aga kuna mulle on ALATI lõpptulemus meeldinud,  siis ma elan selle üle, et kõik kohad on jama täis. 

Seekord läksime Maria Lillepruuni töötuppa, kus valmistati ruumilisi jõulukaarte. Koha peal tegime kaks kaarti. Kuna ma pole varem selliseid kaarte teinud, siis ega mul meelde küll ei jäänud, mida ja kuhu me parasjagu panime. Õigemini, ma tean küll, kuhu ja mis järjekorras, aga ma ei tea, misasjad need olid :D Igatahes kulus kolm pikka tundi kahe kardi tegemiseks, mis on üksjagu hämmastav, sest märkmikud valmivad sama ajaga. No ma sealt lõpust oleks muidugi igasugused peened lumematerjalid üldse ära jätnud, aga kuna juhendaja nii kindlalt peale käis ja lausa ise minu pintsliga minu kaardi kallale asus, siis polnud nagu väga võimalik. 

Ikka maskiga.... Õudne...

Nagu näete, on üks kaart kuldne. Mina oma tagasihoidlikusega oleks kindlasti mõnda muud värvi eelistanud, kuigi ma pean tõdema, et ka kuldne on väga ilus. Alguses ma olin ikka väga skeptiline, sest minu meelest on kuldne liiga peenutsev, kuid tegelikult niimoodi kaardi peal koos valgega mõjub ta siiski kaunilt. Ma ei saa öelda, et oleks väga tohtinud oma pead kasutada, isegi säravad täpid tahtis juhendaja oma silmanägemise järgi ümber tõsta, aga ma ei lasknud :D Lõppeks olid need ikkagi minu kaardid. Mõtlen, et sellises töötoas peavad küll olema teatud asjad, mida kõik teevad ühtemoodi, sest ajaliselt ei mahu, et kõik teevad seda, mis pähe tuleb, aga mingisugused nüansid võiks jääda ikkagi õppija enda otsustada. Eriti, kui inimene on loomult loominguline. 

Käed said mustaks, kleit sädeles, aga lõpptulemus oli seda väärt :) Ühe kaardi omanikku teadsin kohe - seda, kus värvi sai ise valida. Aga teise kaardi omanik selgus ajas. Selles mõttes on hea, et Ruth täiendab mind. Mina olen pigem selline heegeldaja/kuduja/tikkija/õmbleja, tema aga mässaks parema meelega paberiga. Ma olen täiesti vabalt valmis mõned korrad aastas midagi paberist nikerdama, aga Ruthile lubasin teha kudumise töötoa - ikka selleks, et kõik oleks tasakaalus :D 

Tänud, Ruth! Oli tore! Ja ilus! Ja käed sai ka lõpuks puhtaks pestud :) Maria oli väga põhjalik juhendaja... Ainult et...kuna ta vist on venelanna, kes räägib ilusat eesti keelt, siis minu kõnest oli tal raske aru saada.... Aga pole hullu, Ruth aitas :) Need on siis ametlikult minu esimesed ruumilised jõulukaardid. Loodan, et saajad hindavad seda tööd kõrgelt :) 


Teie Ennike

2 kommentaari:

  1. Väga kaunid kaardid!
    Mulle küll meeldib ka paberiga mässata, polegi ammu ühtegi kaarti meisterdanud. Peakski ette võtma, üks oleks rahul kui saaks mult rahakaarte jälle. Ajasid nende iludustega tegemise isu peale :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ma üllatan kõiki järgmine aasta hoopis eriliste jõulukaartidega. Ma juba teen neid. Juhuks, kui ma peaksin ennem jõule pahasti haigeks jääma... otsustasin kaardi vaeakult valmus teha 🤪

      Kustuta