laupäev, 19. märts 2022

Algus

Minul oli sünnipäev ja  ma kutsusin Liisu teatrisse. Märjamaale tuli Rakvere teatri etendus "Algus", kus lavastaja Tiina Mälberg tõi lavale erakordselt elulise lavateaose. Osatäitjad olid Silja Miks ja Andres Mähar. Mõlemad Vanemuise näitlejad. 

Kokkuvõtvalt võib öelda, et öös on asju... Tutvusid korteripeol naine ja mees ning ajapikku selgus, et naine on jõukas ja iseseisev ambitsioonikas naisterahvas. Mees seevastu oli ammu lahutatud, ema ja memmega korterit jagav... möku. Kuid miski selles mökus paelus naist nii palju, et ta oli sunnitud lõpuks välja ütlema, et tal on ovulatsioon ja ta tahab selle mehega keppida. Nii ütleski. Sest ta on 38aastat vana ja ta tahab last. Isa pole oluline. Mehele aga oli oluline, et laps ei kasvaks isata, sest esimest abielust sündinud last ei olnud ta juba neli aastat näinud. Nad karjusid, naersid, koristasid, tantsisid, jõid alkoholi, sõid kalapulgasaia, rääkisid ilmast ja 92aastase memme Twitter säutsust, kuni lõpuks.... Sai naine sperma, mida ta tollelt öölt ju soovinud oligi...

Väga hea lavatükk oli! Nii eluline, tõetruu ja näitlejate poolt hästi mängitud. Andres Mähar mängis seda tagasihoidlikku meest nii hästi, et mul oli vahepeal tunne, et peaks teda minema natukene raputama ja ütlema, et ärka üles! Rõõm oli muidugi suur, et on ka selliseid mehi, kes ei taha ilmtingimata kohekohe naist voodisse saada. Soovitan soojalt vaatama minna - tõesti oli hea etendus!

Ma tegin enda jaoks midagi olulist ka sünnipäevaga seoes. Need, kes teavad, need teavad, et mul on sünnipäevaga seoses üks suur halb mälestus, mis muudkui kõnnib minuga aastast aastasse kaasas. Ma panin selle mälestuse traumade karpi ja jään ootama uut sünnipäeva, sest kavatsen selle teha nii eriliseks ja väärtuslikuks nagu ma isegi olen :) Pille sõnade järgi. 



Teie Ennike

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar