kolmapäev, 13. juuli 2022

Armastuskiri

Käisime Arvoga Pärnus Ammende aias kontserdil. Kõlasid Vikeraadio kuulajate poolt valitud enimarmastatud eestikeelsed armastuslaulud.  Esitajateks olid Maarja-Liis Ilus, Liisi Koikson, Tanel Padar ja Ewert Sundja. Tambet Tuisk täitis laulude vahesid erinevate armastuskirjade, mida kuulsad Eesti kodanikud (nt Ellen Niit) oma armsamatele kirjutanud olid. Eestlaste lemmik armastuslaul on Rein Rannapi ja Ott Arderi "Suudlus läbi jäätunud klaasi"

Oli tohutult väga ilus kontsert! Ilm soosis ka meid, saime ainult ühe imeväikese vihmakese. Maarja ja Liisi on vaieldamatult minu lemmikumad Eesti naisartistid ja uskumatu, aga nad tõesti ei pea oma keha eksponeerima, et olla tuntud ja head. Padar laulis nii mõnegi hea laulu veel paremaks :) Ja no Ewerti bassihääl oli täiesti omal kohal. Mul on hea meel, et me saime minna Arvoga. Kahekesi. Alguses mõtlesime, et võtame Sebastiani ka kaasa, aga siis kui ta ütles, et kui restosse sööma saab, siis võib ju selle nõmeda kontserti üle elada, otsustasime, et ei hakka talle 30 eurost piletit ostma selleks, et ta saaks kuskil söögikohas süüa. Sööma võime niisama ka minna :)

Ma ei ole elus kunagi armastuskirja saanud ja ei ole ka kunagi armastuskirja kirjutanud. Või ühe väikese paljude vigadega nn armastuskirja ma kirjutasin Bärbelile, kui me hakkasime II klassi minema ja mul oli hirm, et ta äkki ei istugi minuga enam koos :) Noh peale sellist kirja ikka istus küll ja niimoodi pikki aastaid. Aga armastanud olen ma ainult ühte meest siin elus ja nii jääb see igavesti.... 

Ainult Sinuga ma tahan päikeseloojangus tantsida. Ma tahan Sinuga paljajalu vihmavee lompidest läbi joosta. Ma tahan istuda Sinuga heinarullil ja vaadata, kuidas päike loojub metsatuka taha. Ma tahan jalutada Sinuga metsateedel ja nuusutada suvelillede lõhna. Ma tahaksin joosta Sinuga käest kinni merre :) Sa pole ideaalne, nagu keegi meist ei ole, aga Sa oled parim, mis minu elus juhtuda sai. Tänu Sinule sain ma tunda tõelist armastust ja tänu Sinule saan ma olla emaks kahele üliägedale noormehele. Ma tänan Sind, et usaldasid enda lapsed minuga saada. Ma tean, et Sa pole Eesti lauljate fänn, kuid valikust nemad olid ikkagi kõige paremad ja ma tänan, et Sa mind kontserdile kutsusid, sestSa teadsid, et see võiks mulle väga meeldida. See tuletas mulle meelde, et armastus ei ole iseenesestmõistetav - seda peab koguaeg kastma. Kastame, kallis :) Ainult nii on hea olla :) 

Esmaspäeval viis meid tee Peedule, Anne juurde, sest kui keegi üldse oskab peale puhuda, siis see on Anne. Ilma, et oleks vaja rääkida ühestki traumast. Ma kartsin Annet ja ma ei tahtnud, et ta tuleb väga lähedale... Aga Anne oskab nii teha, et hirm läheb ära, sest Anne pole tekitanud mitte millegagi sellist hirmu, mida keha mäletaks ja kui on ikka väga halb, siis võib käest kinni võtta... Ta on alati olemas... Isegi, kui tuleb peale tunne, et ei ole...kokku saades saab üsna kiiresti jälle selgeks, et on küll olemas ja ikka sama armas Anne nagu ta koguaeg on olnud. Me käisime Anne ja tema koertega jalutamas. Kutsikas oli seljakotiga seljas ja Freya jalutas ilusasti rihma otsas. Ainult rihma näris läbi ja hämarasse metsa polnud nõus tulema - muidu oli ikka väga tubli jalutuskaaslane, arvestades, et ta oli alles viis päeva Annega olnud (mõlemad koerad olid võetud varjupaigast). Me jalutasime Peedu radadel, oli ilus ilm ja natukene vihma ka, aga mis kõige tähtsam - ma tundsin iga oma ihurakuga, et ma ei pea alati kõigega nõus olema, mida nt psühholoog teha tahab - mul on õigus valida seda, mida minuga tehakse. Anne suurim mure oli, et ma pean saama jälle magama... Pille töötab selle nimel iga päev. Kui kuhugi sisse võid oma peo panna, siis see on Anne peopesa.... Arvo andis meile nii palju  aega, kui kulub... 

Freya

Peale kolme tundi autos ootamist läksime Arvoga Elvasse Keegel ja Restosse sööma, sest kodutee oli ka umbes kolm tundi ja mina mingit Circle kabanossi küll süüa ei taha. Valituks osutunud söögikoht oli kindlasti seda vahepeatust väärt. Mina tellisin pasta kana ja pestoga, Arvo tellis kana kausi (poke). Lisaks võtsime suvemenüüst endale jahutavad ingveri-apelsini kokteilid. Söök oli väga maitsev. Kui millegi kallal viriseda, siis ainult selle üle, et ports oli liiga suur, aga see võib vabalt ainult minu arvamus olla. Ma ei oleks kujutanud sellele söögile ei eel- ega järelrooga. Minu kõht sai täis ennem, kui söök söödud oli, aga Arvol polnud selle vastu midagi ning ta sõi minu söögi ka ära :) Klienditeenindaja ainult unustas meile vee tuua, aga  tegijal juhtub ... 

Anne ütles, et ma paneksin kirja KÕIK asjad, mis võiksid mind raskel hetkel aidata. Ja kui kõik on kirjas, siis puhkan natukene ja kirjutan edasi, sest kindlasti ei tule ühe korraga kõik asjad, eriti pisiasjad meelde. Ma pole veel alustanud, kuid ma teen seda kindlasti. Ma püüan leida kõik suured ja väikesed asjad, mis võiksid mind toetada nendel hetkedel, kui kõik tundub nii mõttetu ja raske...

Üle mitme kuu tundsin eile, et tahan käsitööd teha.... Ma polnud juba kuid oma käsitöö korvi poole vaadanud, sest koguaeg oli mõte, et ma teen selle asja ära ja siis putitan midagi....aga ei olnud tahtmist... Eile võtsin enda asjad ette ja meisterdasin unenäopüüdja (uni on meie peres väga aktuaalne teema). Ma pole varem heegeldatud sisuga unenäopüüdjat teinud ja see oli mulle päris suur pusimine, aga ma olen lõpptulemusega väga rahul. Ja eriti olen rahul sellega, et ma ikka alustatu lõpule ka viisin. Kasutasin ahhaat pärleid, mille omadused on tasakaal, kaitse, rahulikkus, kindlus, stabiilsus, julgus, pinged, emadus, negatiivsus, vastupidavus. Suurendab seesmist stabiilsust ja meelerahu. Suured pärlid on lihtsalt pärlid, mis on nii ilusad :)


Täna õhtul me läheme öömatkale. Ma pole veel 100% kindel, kas Robin ja Anete ka tulevad, aga meie Sebastiani, Arvo ja Miraga läheme kindlasti. Kui just ilma väga ära ei keera. Lausvihmaga jääme ootama ikkagi natukene paremat päeva. Mul on hea meel, et Arvo on kodus olnud need päevad, sest ma tunnen end turvalisemalt, kui ta on koos meiega. 

Suvi on poole peal, ma loodan, et ees seisab veel mitmeid toredaid tegemisi, et kosutada vaimu. Ühe uue asja õpin ka ükspäev ära, aga sellest mõni teine kord, kui on midagi rääkida asjast :)

Tänud, armas abikaasa, et ikka jaksad....


Teie Ennike


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar