laupäev, 18. august 2012

Välipraktikum

Juhtub harva, et ma saan ülikoolitarbeks teha seda, mida ma kõige enam teha tahan:)

Ehk siis. Meil on lõppemas selline aine nagu välipraktikum. Enamus sellest ainest mulle ei meeldi, kuid oli üks kodutöö, mis oli seotud fotodega ja seal, kus on vaja fotosid, on Ennike ikka hakkaja. Nimelt oli vaja teha rühmatööna esitlus Eesti elukooslustest. Esindatud pidi olema jõe või järve kallas, põld, mets, niit, mere kallas, soo või raba, park ja aed. Meie rühmas jagus asi nii, et mina sain jõe või järve kalda ja põllu. 
Kuna meil on see suvi koguaeg mingi asi pooleli, siis kaks päeva ennem esitamistähtaega me olime sunnitud õhtuhakul leidma selle aja, et minna pildistama jõe kallast ja põlde. Õppejõu tingimus oli, et üliõpilane ise ja tema lapsed peavad ka fotodel olema. Seega - kogu pere projekt:)

Meie käisime Kasari jõe ääres, mis ongi ju täiesti loogiline. Õhtul kell üheksa, õhutemperatuur oli 16-17 kraadi ja vesi oli täiesti äädikas. Mõelge sellele, kui vaatate fotot Robinist:D


Põldudest valisime välja rukkipõllu, sest seda me olime paar päeva varem käinud pildistamas seoses herbaariumiga ja odrapõllu, kuna see jäi teele. Ega seal polegi midagi eriti targutada. Oluline on hoopis see, et päikeseloojangu ajal saab ikka jube ilusaid fotosid teha:)


Igatahes on see üks väheseid ülikoolist saadud kodutöid, mis mulle on meeldinud, aga selle üle ei imesta vist eriti keegi:) Fotodest ja kirjeldustest pani Grete kokku esitluse, mis on nüüd juba üleval IVAs ja ootab õppejõu hinnangut. See osa mulle enam eriti ei meeldi:D

2 kommentaari:

  1. Oh see üliõpilase elu ei ole kerge :D Mu esimene loeng üle pika aja andis igal juhul meeletu peavalu. Loeng oli tegelikult huvitav - noh mulle meeldib mängida ja Uusen ju pidevalt mängib :) Aga sul on ilusad fotod - eriti see lainetav viljapõld :P Pane piltide herbaariumisse :D

    VastaKustuta
  2. Kadri, minul valutas alati peale Uusenit pea:D

    Ja aitäh fotosid kiitmast:)

    VastaKustuta