teisipäev, 30. detsember 2014

Jõulukuu

....saab kohe läbi. Meil on olnud väga raske kuu. Arvol palju tööd (soomlaste puhul tegelikult täiesti tavaline, et ennem jõule ja ennem jaani nad töötavad 29 tundi ööpäevas. Poistel oli veerandilõpuga seoses palju töid ja tegemisi. Kummalgi oli üks jalkaturniir ka. Minu tervis halvenes....
Kuid me oleme siiski teinud ka neid asju, mida üks lastega pere ikka peab tegema, kui on kätte jõudnud jõulukuu.

Tegime piparkooke 3,5 kg taignast :) 1,5 kg taigent (minu tehtud) on veel külmikus. Ja üle ei jää kunagi midagi - uskumatu perekond. 


Me tegime Seebuga ühistööna kolm jõulukaarti ja mina ühe üksinda ka, aga sellest mul kahjuks fotot pole. Näidata on vaid need:


Seebu päkapikke peaks eriti väärtuslikuks pidama, sest ta tegi neid täiesti vabatahtlikult. 

Meil olid ka lumeskulptuurid :D Palun mõista Robinit ja Marti - ealine iseärasusu on selle asja nimi :D 

Robini ja Mardi ühistöö
Sebastiani lumekoll :)

Me käisime endale kuusepuud otsimas. Ikka selle sama mõttega nagu igal aastal, et viletsakene, mis tõenäoliselt kunagi väga suureks ei sirgu. Poisid said isaga kuuske ehtida ja ägedaid vaidlusi maha pidada. Aastatega on kogunenud päris palju kaunistamiseks mõeldud nänni - nad ei jõudnud kergelt kokkuleppele, mida kuuse külge riputada ja no Robin ei jõudnud ära ahastada neid roosasid jõulutulesid, mis me Arvoga ostsime - minu rõõmuks :)


Sel aastal käisime ka vanaisale kuuske otsimas. Kolm põlvkonda... Ja ilus kuuseke sai, kui Sebastian oli selle Robini abiga ära ehtinud.. 


Heegeldasin palju lumehelbeid ja ingleid, mis kaunistavad hetkel köögi akent ja Sebastiani soovil ka poiste toa akent.

Kingirõõm....  Nii suur, nii suur. Poisid said endale Eesti koondise jalkasärgid nimede ja numbritega, kumbki raamatu ("1000 maailma parimat jalgpallurit" ja "Mina, Zlatan", mille üle neil oli südamest suur rõõm. Lisaks pudi-padi - jalkanodi ja matkanodi. Igatahes jäid nad oma kinkidega väga rahule. Poisid said kingitusi ka vanaemalt-onu Marguselt ja Liisult. Liivi pere kinkis uue lauamängu ka - Super Fut. Poistele väga meeldib ja näha on, et see mäng läheb paljumängitavatemängude nimekirja :)


Jõululaupäeval vaaritasime Arvoga ja õhtuks oli korralik jõululaud kaetud. Robin oskab nüüdseks valmistada oivalisi jõulutähtesid, mis on Soomes tradistioonilised jõuluküpsetised. 


Ka linnud said oma osa.


Nüüd on ta lõppemas, see jõulukuu. 
Mulle meeldib nikerdada ja putitada. Mulle meeldib ise jõulukinke teha, kuigi mõni päev ennem jõule ma lugesin kuskilt ajalehest, et inimeste arvates on maailma kõige nõmedamad kingitused isevalmistatud asjad. Oleneb vist suuresti inimesest, aga kuna ma sel aastal sain kõvasti kõrvetada ühe salli kudumisega, siis ega ikka ei julge neid isetehtud kinke teha enam küll... Kuld ja kard on ikka kindlapeale minek. Õnneks mu oma väikene pere on rõõmus alati - igasuguse kingi üle. 

Head vana-aasta lõppu, armas lugeja :)


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar