neljapäev, 25. detsember 2014

Päkapikud meil on käinud...

... aga meie neid ei näinud :)

Ma siis nikerdasin ise: puupärlist, karvatraadist ja lõngast. Habeme ja juuksed sai poest ostetud päkapikumütsi nüsides. Mõtled küll, et mis see siis nii väga ära ei ole ja no ega ei ole ka - kuni riieteni. Traadinuku valmistegemine võtab aega 10 minutit ja ongi valmis, aga kõik muu võtab rohkem aega, kui mulle meeldiks.  


Otsustasin seekord kõik riided teha sellised, mida saab seljast ära võtta. Lastele meeldivad mänguasjad, mida saab riietada ja kuna suguvõsas kolmas põlvkond on kahest otsast lapseootel, siis peab olema valmis, et mu kodus on mänguasju, millega lapsed saavad mängida. Niisama ilus vaadata muidugi on ka, sest ise tehtud, hästi tehtud :D 

Kõige väiksemad saapad, mis ma kunagi heegeldanud olen :)

Valmis päkapikud istuvad köögis kommikarbi peal :)


Kui kellelgi on traadinuku soovi, andke teada :) Mõned puupärlid on veel alles ja mulle tõesti meeldib nikerdada :) 



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar