laupäev, 8. aprill 2017

Mõmmi armsale Jakole

Aeg on läinud linnutiivul, sest Jako on meil juba 2aastane SUUR VENNA. Minu jaoks on ta muidugi ikka edasi väikene Jako, sest 2aastane on ju alles puhta pisike laps. 

Ma mõtlesin tükk aega, et ma tahaksin talle kinkida, kui ma teda näen. Tal on olemas kõik, mis ühel lapsel olemas olla saab ja minu tagasihoidliku arvamuse kohaselt rohkemgi veel. Seega ma teadsin, et poest ma ei osta talle küll midagi. Või noh. Lõngapoest ostsin :) Ostsin Rowani 100% puuvillast lõnga ja tegin talle ühe hirmus armsasti välja kukkunud mõmmi Mari-Liis Lille uuest raamatust "Kaisuloomakirg. Amiguruumi tehnikas heegeldamine" õpetuse järgi. Tänu sellele lõngale tundub see mõmmi kuidagi eriti sametine ja ...mõmmine. Pikkust on Jako uuel sõbral lausa 41cm, nii et täitsa suur sõber :) Värvivalikud sündisin juba eos. 


Ma loodan, et Jako ja mõmm saavad sõpradeks :)

PS. Jako sai täna oma mõmmi kätte ja talle meeldis :)




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar