pühapäev, 9. september 2012

Vanavanemate päev

Täna on vanavanemate päev. Ma tunnistan ausalt, et mina oleksin selle maha maganud, kui Riina poleks küsinud, mis kooki ma emale pühapäeval teen? Mul jäi suu lahti ja oskasin küsida ainult, et pühapäeval? emale? miks? Ja järgmiseks ei jõudnud ma ära kiruda kalendrit, kuhu tähtsaid asju kirjutatakse liiga väikeselt:D Vabanduse leiab alati, ekole. 
Mitte sellest ma ei tahtnud kirjutada. Ma tahtsin hoopis kirjutada sellest, et vanaema ei ole kerge olla. Mul on vähemasti selline mulje jäänud. Lapsed (rõhk on sõnal lapsed, mitte lapselapsed) leiavad ikka põhjuse, mille kallal vinguda. Küll on vanaemal liiga vähe aega, liiga vähe tahtmist, liiga vähe kannatust. Küll käib liiga vähe külas ja kellelgi käib ikka ja alati rohkem. PS. Ma räägin siinkohal ainult vanaemast, sest meie elus on vanaemal suurem roll, kui Sipas elaval vanaisal. Ja siis lubad endale, et kui mina ükskord vanaemaks saan, oi siis ma..... Jah, kõigepealt tuleb vanaemaks saada ja vaadata, kas ikka tahad, suudad, jaksad ja jõuad. Ma nurisen ka. Annan endale aru, et ei peaks, sest meie elus on vanaemal küll suur roll. Ma ei saaks tööl ega ülikooliski käia, kui meil teda ei oleks. Olgu, Sebastian ei luba vanaemal endale süüa anda ja ega ta hea meelega ei oleks ka vanaemaga, aga kui ta peaks valima vanaema ja Liisu vahel või vanaema ja lasteaia vahel, siis valib ta iga kell vanaema. Vanema kõlbab aga täiesti edukalt kaardimänguks, farmi mänguks, jalutamiseks ja niisama lobisemiseks.Ja vanema teeb kõige paremat kartuli-tangu putru:)


Robini elus on vanaemal alati suur roll olnud. Robini esimese eluaasta me elasime vanaemaga koos ja eks nad niimoodi kokku kasvasidki. Kui ta praegu tahab kapsapirukat, siis helistab ikka vanaemale, kuigi ma olen 100% kindel, et ma oskaksin ka teha.   Remondi ajal ööbis ta ka pigem vanaema juures, kui oli Tehases.

Meie täna vanemale kooki ei tee, sest vanaema lubas ise kooki teha:) Ja ma püüan vähem vinguda, sest ausõna - mina ei tea, mida me teeksime, kui meil ei oleks vanaema. Nii et - ilusat vanavanemate päeva, armas vanaema!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar