pühapäev, 11. august 2019

Peetri jooks


Peetri jooks on heategevuslik jooks, kus peategelaseks on mõni laps, kes vajab abi liikumise parandamiseks. Selle aastane jooks oli mõeldud väikese Kevini jaoks. 11-aastane Paikusel elav Kevin sündis enneaegsena kuuendal raseduskuul, mistõttu ei hakanud tema jalad ja aju koostööd tegema. Praegu valmistatakse Kevinit ette operatsiooniks, mis peaks pikas plaanis oluliselt parandama tema liikumisvõimet. "Pidime Saksamaale minema, aga sel aastal nad siis üritavad teha seda Eestis esimest korda. Küsiti, kas oleme nõus - muidugi!" rääkis Kevini ema Merili Sõrmus "Ringvaatele". Isa Jaak Sõrmuse sõnul oli Kevini sünni järel ehmatus väga suur, kuna poeg oli piimapakisuurune. Laps kaalus sündides vaid 920 grammi. Esialgu ei ennustanud miski, et Kevin kõndima ei hakka. Kui poiss sai kolmeaastaseks, sai selgeks, et nii pea ta jalgu alla ei võta. Esimesse klassi läks Kevin ratastoolis. Küsimusele, mida Kevin praegu kõige rohkem tahaks, vastas poiss: "Elada oma elu, ongi kõik." Enda sõnul ta unistusi pole. Üks viimase suurimaid edusamme on Kevini jaoks ühe kepi najal kõndimine.

Ma ei leidnud praeg uinfot, et mis summa osalustasust Kevini heaks annetatakse, aga meie Ruthiga tegime oma panuse ära. Saime isikliku parima aja 10 km-l: 1:33 - vastutasuks hea tunne ja ilus medal. 



Ma loodan väga, et Kevin saab abi. Et tema unistused täituksid... aga medal on uhke! Tõesti ilus - siiani kõige ilusam :) Selle suve saak siiani on 6 medalit, vaatame, kuida shooaeg lõppeb :)

Aitäh Ruth kaasa tegemast ja mind kaasa kiskumast! Raske oli, onju? Aga kõik, mis ei tapa, ikka muudkui teeb tugevamaks. Ja peamine on see, et tegime enda jaoks ilusa aja :) 

PS mul on eriti hea meel foto üle Mõmmikuga - Lastefond on minu kõige lemmikum heategevusorganisatsioon (koos Minu Unistuste Päevaga) ja ma olen seal püsiannetaja :) Go, Kevin, Go!!!!!



Teie Ennike

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar