laupäev, 1. detsember 2012

Poisid köögis - rõõm või ebarõõm?

Iga mees peab süüa teha oskama ja see on siililegi selge. Mõtlen siin, et kui tihti oleks paras lasta poisid kööki? Täna ma arvan, et umbes ühe korra aastas oleks paras :D Tegelikult pole hullu, nüüd on köök jälle korras ja ju ikka võib tihedamini ka. 
Kui Sulle sõber külla tuleb, siis Sa mõtled ju ikka, et peaks teda kostitama millegagi. Robin mõtles ka, aga ta mõtles nii häste, et sõbra käed ka määritud said. Igatahes juhtus nii, et  ma iseenese lollusest lasin tüübid kööki ja andsin neile vabad käed :D

Sass peab ka ikka igal pool asjaline olema

Küll oli naljakas. See on lausa uskumatu, kuidas ajab naerma taigna sõtkumine, rullimine ja basiiliku peale raputamine. Vahepeal on vaja üksteise otsas aeleda, mõni puukas lüüa, teisele tüübile jahu nina otsa panna, sõbralt sinki norida. Ja no kõik toimub ainult suuremat sorti itsitamise saatel. Vaatamata sellele, et nad söögitegemise ajal tegelesid saja muu asjaga ka (isegi tubajalkat tehti tomatite lõikamise vahepeal), oli valmistehtud pizza väga hea.

Tegelikult nad alles 15 minutit tagasi lõpetasid söömise...


Kui ma olin kõik kenasti korda teinud ja nõud ära pesnud, tuli täita Sebastianile antud lubadus ja nii juhtuski, et teist korda õhtu jooksul ajasid nad mu köögi segamini. Köögi segamini ajamise jooksul jõudsid nad veel mängida tubajalkat, vaadata youtubest miskit videot, taguda teineteisele puukaid (pidin korra isegi täiesti pahaseks saama, sest ma ei suuda mõista nalja, mis teeb teisele haiget) ja süüa ära kogu pizza.

Suguelundid pidi olema täiesti normaalne nähtus

Kell kaheksa oli kogu köök korras, piparkoogid valmis ja traditsiooniline "Üksinda kodus" telekast jooksmas. Praeguseks kellaajaks (21.44) ei ole alles ühtegi piparkooki ja igal reklaamipausil mängitakse tubajalkat. Mees, loodetavasti sa lugesid seda diagonaalis ja ei pannud tähele, et ma selle lause siia kirjutasin:D 
Poisid köögis - rõõm? On ikka! Ma tean jah, et nad lagastavad ja teevad lolluseid (no kuidas muudmoodi nimetada jahu ninna tõmbamist?), kuid tegelikult on nad ju tublid. Kaks pizzat ja hunnik piparkooke - kõva sõna kolme poisi kohta. Nats ma ikka juhendasin ja abistasin ka, kuid ma siiski olin abitöölise rollis. 
PS. Ma teen tavaliselt piparkoogitaigna ise ja õigesti teen. Europagari piparkoogi taigen maitseb suht normaalselt, kuid käsitleda on seda täiesti vastik ja liiga rasvane tundub ka kogu see mass. Jään isetegemise juurde ja juba hommepäev panen ühe laari hakkama. Jääb karoteen ka ära.  Soovitan teil ka ise teha, maitseb kordades paremini ja on hea käsitleda. Üks võimalikest retseptidest asub sellel aadressil:  http://www.nami-nami.ee/Recipe/View/1428 Soovitan soojalt! Ja kellel on käepärast, siis laske poisid kööki! On pärast vähemasti miskit hea. Näiteks koristada:)
Nad panid sussid ka aknale :D :D :D


Midagi sellist ma pole kunagi varem näinud :D

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar