kolmapäev, 5. märts 2014

Ideaalsed vastlakuklid

Ma pole fänn, ausõna. Mulle tegelikult maitsevad hoopis kohupiimakoogid :) Aga korra aastas ma olen väga hea ema ja naine ning teen perele vastlakukleid (hernesuppi tegin ka). Kuna ma olen pirtsakas ja ei taha leppida muu kui maksimumiga, siis olen otsinud parimatest parimat vastlakukli retsepti, kuid ometigi olen siiani igal aastal natuke nagu pettunud. Eesti toidublogiate saidid on kukliretsepte täis, üks parem kui teine, sest eks igaüks tahab ju lagedale tulla maailma parimate kuklite retseptiga. Ja no tunnistagem ausalt, et äsja ahjust tulnud õige vahukoorega kukkel on hea nii või teisiti. Muidugi leiab ka selliseid retsepte, kus poole nisujahu kogusest on asendatud mõne tervslikuma jahuga või vahukoor on pooleks toorjuutsuga, kuid ma jään endale kindlaks, et kõik, mis me sööme (liiati veel üks kord aastas söödavad asjad) ei pea nõretama tervislikkusest, sest me elame ju ainult ühe korra.

Sellel aastal läksin ma kindla peale välja ehk siis ärkasin hommikul üles ja teadsin täpselt, mida ma teen. Jätsin kõrvale kõik blogijad ja muidu kuklimeistrid ning tegin päritaigna Nami-Nami kaneelirullide retsepti järgi, sest neid kaneelirulle ma teen  ikka aegajalt. Ikka selle pärast, et see on ainuke küpsetis, mida Sebastian sööb. See on tõesti väga hea pärmitaigna retsept. Ma muudan seda ainult nii palju, et kardemoni ei pane. Ja jahu panen just nii palju kui vajalik ja mitte grammigi rohkem. Põhirõhk on ikka sõtkumisel, sest olen aru saanud, et mida pehmem taigen, seda õhulisemad kuklid. Minu arusaamised ei vedanud mind alt ja nii tulidki ahjust välja väga pehmed ja õhulised kuklid, kust neli tükki toimetati kohe vasakule, et neid ei rikutaks mingisuguse vahukoorega (Sebastian oli selle taga, loomulikult). 


Ülejäänud kuklid õõnestasin seest tühjemaks (saia ülejäägid toimetati vasakule :D), panin õõnsusesse kirsimoosi, lisasin paraja portsu äsjavahustatud vahukoort ja võin öelda, et järgmise aasta, ülejärgmise aasta, üleülejärgmise aasta ja nii edasi, kuni surm meid lahutab, teen ma vastlakuklid selle retsepti järgi (moos võib muutuda), sest need on tõesti minu tundliku maitse järgi ideaalsed vastlakuklid :) 
PS. Kristine, ma sõin ka :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar