laupäev, 4. oktoober 2014

Pisike poiss

Minu süda hüppab alati rõõmust, kui ma kuulen selliseid titeuudiseid, kus laps on planeeritud ja oodatud. Oodatud kogu südame ja hingega. Üks selline pisike poiss on tulemas ja kuna ma olen oma suguvõsas hetkel ainus, kes käsitööga hakkama saab, siis minu suureks rõõmuks sain titale teha mõned asjad. Sellised, mille sees on olemas kõige paremad soovid ja kõige suurem armastus :)


Lõng on  DROPS MERINO EXTRA FINE ja inspiratsiooni ammutan ikka Dropsi kodulehelt. Nukk on valminud Ravelry tasuta õpetuse järgi. Kuna meil on tulemas pisike poiss, siis tuli nukk ka poiss. Loodan, et varsti saan kududa ka ühe tüdruknuku - oma teise õetütre tulevasele beebile.
Nii palju ilu ja pehmust. Jäin ise väga rahule kogu tööga. Lõng on nii mõnus pehme ja soe ning see nukk - see on minu meelest justkui loodud beebidele.
Janekene hakkas vesistama, kui Seebu talle kinkekoti andis :) Nii siiras ja armas tänu tehtud töö eest. Rohkemat polegi vaja.
Soovin titale jõudu ja jaksu kõhuspüsimiseks (tal oleks justkui kiire siia maailma) ja kui titale asjad väikeseks jäävad, olen alati valmis uusi kuduma.

Jakoke oma kostüümis :)





2 kommentaari:

  1. Ma ei jõudnud piltidele järgnevat postitust lugeda, aga juba oli see nukk võitnud mu südame :) Kõik Sinu kootud asjad tunduvad nii perfektsed ja teevad natuke kadedaks, et mul endal nii välja ei tule. Aga Su Inglid on mu lemmikud :D

    VastaKustuta
  2. Aitäh Ruth! Mul lööb perfektsonism välja, kui ma käsitööd teen :)

    VastaKustuta