pühapäev, 26. veebruar 2017

Uued köögirätikud

Ma olen millegi pärast võtnud endale pähe, et minu köögi rätikud peavad olema kõik pitsiga. Ja nii ongi juba aastaid. Ma mingi aja tagant vahetan vanad välja ja teen uued. See aeg oligi nüüd parasjagu kätte jõudnud, kui ühel päeval, kui tahtsin Sebastiani otsa ette panna külma lappi, pidin tõdema, et kuidagi vanad ja kulunud on meie kodus köögirätikud. 

Ostsin Abakhanist vahvelkangast ja kohalikust poest heegelniiti ning mõtlesin, et nüüd pole muud, kui kõik valmis teha. Kuna ma olen vilets õmbleja, siis pidin mitu päeva rätikute valmistegemist edasi lükkama :) No ei ole kohe üldse minu teema. Kui siis olin rätikud valmis õmmelnud, mõtlesin, et väga väikeseid pitse ei taha ja mingeid suuri pitse pole mõtet nii suurt kasutust saavatele asjadele teha - ressursside (aja ja raha) raiskamine. Otsisin netiavarustes endale mingisugused mustrid (pruunide rätikute link ja kollaste rätikute link), mis muutsin enda jaoks sobivamaks ja tegin meile neli uut rätikut. Nii muuseas mainin, et meetrist kangast saab kaks rätikut. 


Värvivalikut ei oska kommenteerida. Nii lihtsalt on. Juba aastaid. 

Mulle tegelikult eriti ei meeldi selliseid asju teha, sest köögirätiku tegemine on üks tänamatu töö. Kui Sa oled pannud kööki just valminud kollase rätiku, siis Sa võid peaaegu kindel olla, et keegi kohe pühib oma mustikase või šokolaadise suu sinna sisse puhtaks :) Aga ma ei saa ka tegemata jätta, sest minu rätikutel peavad pitsid olema. 

Nüüd ma olen töötu. Täna vähemasti, sest mulle ei tule ühtegi ideed, mida järgmiseks teha.Või noh, üks ideepoiss hulgub ringi küll, aga ma ei tea, kas ma viitsin nii suurt tööd teha. Ma pean selle üle mõtisklema mõned päevad. 

Aga rätikud on ausad ja juba kasutusel :) Hea, et mul ikka mõned asjad PEAVAD olema - ilusam vaadata :)


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar