laupäev, 14. aprill 2018

Teekarp Annele

Mul hakkas juba natukene paanika tekkima, sest Anne sünnipäev ligines ilmatumal kiirusel ja mul ei olnud ühtegi ideed, mida talle sünnipäevaks teha, aga see teadmine oli, et midagi ma pean ikkagi ise talle tegema. Ja siis ühel ööl mulle tuli teadmine, et ma pean talle meisterdama ühe suure magnetkinnitusega teekarbi :)

Teeme TeistMoodi Käsitöösalongis saab ikka asju teha, kui vaja on :) Ja saab täiesti privaatselt ka teha, kui ikka muudmoodi hing ei luba, sest seal on üks lahke Signe, kes on alati valmis aitama. Signe juhendamisel on uskumatult ladusalt võimalik meisterdada ka nendel, kes selles tegevuses just väga kõva käpp ei ole. Ennast ma pean üsna kiireks õppijaks ja seetõttu sujus meie kostöö väga hästi. 

Ma teadsin sellel ööl seda ka, et see karp peab saama heleroheline ja kuskil peavad olema täpid. Vaimusilmas nägin, et sisu, aga ei välistanud ka muid võimalusi, sest ma ei teadnud, kas antud karpi tehakse disainpaberitega või tehakse seda tapeediga. Kohale jõudes nägin enda suureks rõõmuks, et heleroheline tapeet oli valikus ja mul oli hetkega selge, milline minu karp olema saab. Töö ise oli aeganõudev ja nõudis suurt täpsust. Kui ikka 0,3cm, siis nii ongi. Ei saa olla ei rohkem ega vähem. Iseenesest midagi üle mõistuse keerulist ei olnud, sest olen korra varem meisterdanud suure kolmekordse ehtekarbi (ikka Annele :) ) ja töövõtted olid selged, aga ikkagi kulus palju aega, sest ma ju tahan kõike hirmus korralikult teha. 

 

Ma jäin valmis tööga väga, väga rahule. See tuli just niisama õrn nagu ma isegi olen :) Ma sain helerohelise ja sain täpid ka ning ma Annele meeldis karp väga :) Mulle endale meeldiks ka, kui keegi mulle sellise kingituse teeks...

Ma olen väga tänulik Signele, kes aitas ja õpetas! Kui Sul on hea õpetaja, siis on ka kergem raskeid asju teha. Mul on hea meel, et see karbi tunne mulle peale tuli ja et ma ikka ise jälle millegagi olen hakkama saanud. Anne jaoks.


Õnn tuli
kuldkollane
tõi kaasa soojuse. 
Õnn tuli 
taevasinine
tõi kaasa headuse.
Õnn tuli 
siiru-viiruline
tõi kaasa seiklused.
Õnn tuli
kirsipunane
tõi kaasa armastuse!


Palju õnne, armas Anne :)





Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar