laupäev, 16. veebruar 2019

Üks nukk sai endale riided

Ma sain Janelt foto....


Õues on külm ja talv ja lumi ja titel ei olnud mingisuguseid riideid.... Mulle üldse ei meeldi, kui nukud on paljad, kohe mitte üks raas ka ei meeldi. Kui nad just vannis ei ole parasjagu, aga vannis käivad nad õnneks oma nukuemmedega, mis minusse ei puutu. Jane küsis, kas saaksin Lili nukule (see nukk on tegelikult Jane enda nukk lapsepõlvest) mingisugused riided teha... 

Loomulikult ma sain. Muudmoodi pole ju mõeldavgi. Kudusin ja heegeldasin ja õmblesin. Ma olen varraste ja heegelnõelaga üsna tubli (imelik on enda kohta tubli öelda), aga õmblemine on mul selline nõrgem külg. St ma oskan lõike järgi asju kokku õmmelda küll, kuigi ei saa salata, et harutamist tuleb üsna palju ette, kuid ise arvan ikkagi, et ma olen pigem nõrk õmblemises. Seetõttu olen eriti uhke nende kollaste traksipükste üle, mis ma valmis õmblesin, sest need ei olnud mingi kerge töö teha. Ehk siis ma astusin oma mugavustsoonist välja ja see on hea tunne.... Teha midagi, milles Sa ei ole kõige tugevam ja õnnestuda - vahel on väga seda head tunnet vaja. 


Ma olen vilets tütar, õde, tädi, vanatädi... Kindlasti oleks väga palju asju, mida ma saaksin või peaksin paremini tegema, aga see olen mina.... Mul on hea meel, kui saan kellelegi kasulik olla - see tekitab tunnet, et ma olen vaatamata oma viletsale tädistaatusele või mis iganes staatusele ikkagi natukene vajalik või kasulik. Seepärast ma olen ikka alati vastu tulnud ja kui midagi on vaja oma kätega valmis teha, siis ma võimalusel olen olemas.

Möödaminnes tegin Ailneni pärandatud Alissa nukule ka pluusi ja püksid, sest Ailen tuli krõbekülmal päeval, modell ihualasti käes ja ma pidin selle nuku kohe teki sisse mähkima, sest need on väga tõetruud nukud, suguelunditega ja voldikestega - mul oli nukust nii kahju :( Kui riideid juurde vaja, anna aga märku, Allu :)



Väikene Lili saab juba 2aastaseks. Need nukuriided on minu kink talle :) Kuigi mul kuskil südames on selline tunne, et need nukuriided valmistavad emme Janele rohkem rõõmu, kui Lilile.... Aga rõõmul pole vahet, eksole? Oluline on, et titt ei ole enam paljas ja et Lili saab oma titale riideid selga panna. Eks emme peab alguses natukene abistama,  aga selleks ju emmed ongi.

Oli väga põnev tegemine, eriti õmblemise osa. Küll sai harutatud ja kirutud, aga ma olen lõpptulemusega väga rahul. Ma ei olegi nii vilets õmbleja, kui ma koguaeg  arvanud olen... Kui vaja, saan hakkama küll :)

Head mängimist väike Lili :)



Teie Ennike


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar