esmaspäev, 25. juuni 2012

Olid need vast jaanid...

Ma vist hakkan vanaks jääma:D
Meie selleaastased jaanid möödusid Jõgevamaal Kärdes. Annely korraldas meile sinna juba mitu kuud tagasi ööbimise värgid. Viibisime RMK Endla metsamajas.
Nagu iga korralik eestlane teab, siis jaanilaupäeva hommikul üles ärgates peab sadama vihma. Kui see nii pole, siis on midagi valesti.  Ja no sel aastal meid õnnistati ikka kohe eritoreda vihmaga, eksole. 


Ma ei väsi kiitmast oma lapsi. Ma ütlen ausalt, et tegelikult ei olnud selles 3 kilomeetri pikkuses matkas auto juurest metsamajja mitte midagi ülemõistuse  nauditavat, kuna vihma sadas sajaga ja sääski polnud sellel matkarajal vist ka keegi ennem meid toitnud. Kõige tipuks eksisid eeskõndijad Robin ja Erlend ära ning ma pidin oma vaest vanainimese südant valutama. Aga kumbki mu lastest ei vingunud mitte ühtegi korda mitte ühegi asja kallal. Vastupidiselt nende emale:D


Ma püüan mõista ka mõistmatut. Eesti inimene on alalhoidlik ja tühjast tüli ei tee. Minu jaoks jääb arusaamatuks aga üks asi. Kui RMK annab rendile metsamaja, küsides ööpäeva eest 60 eurot, siis minu pisike aju mõtleb küll, et oleks normaalne, kui tagatud oleks elementaarne ehk oleks tühjendatud või vähemasti mitte ääreni täis kuivkäimla ja terve laudtee. Kurb, et ei saanudki lapsega järve äärde  minna, sest laudtee oli katki. Samamoodi tuleks tagada ka normaalne pääs majani ehk siis rajalt tuleks eemaldada langenud puud. Meil isiklikult vedas, sest eelmisel päeval kohale jõudnud inimesed olid ära niitnud heinamaa majas juurest lõkkekohani. No, et pääseks liikuma natukenegi. Vot need on nüüd need asjad, mida peaks kontrollima ja tagama vastutavad inimesed, kes metsamaja välja rendivad. Vastasel juhul tekib küsimus, et mille eest raha küsitakse?


Sebastian ütles, et need olid tema jaanidest paremuselt teised jaanid... Just nii ta end väljendaski. Lõke oli, lõkkes sorkida sai, issiga sauna sai, matkata sai, telgis magada sai (Seebu ei tahtnud magada ühes suures toas kõikidega koos, seetõttu valisime telgi), kanasašlõkk oli VÄGA hea. Mida võikski veel tahta? Üks väikene vihm ei riku ju jaani:D 


Sel aastal siis sedasi. Eriti pikalt ma ei hakka rääkima sellest, et kui me hakkasime tagasi koju tulema ja olime kõndinud 3 km autoni ja siis avastasime, et meie auto käima ei lähegi, kuna sellel aku täiesti tühi on ja kellelgi täkujuhtmeid ka ei ole:D Sest kes ikka suvel täkujuhtmeid kaasas kannaks. Võite vaid ette kujutada mu ahastust. Aga koju me saime ja Arvo lubas oma halli Volvo lillaks värvida:D
Ilmateadet ma ei vaata... Hakkab siiber saama.

1 kommentaar:

  1. Sinna sa oma hääle jätsidki jah? :D Me olime küll maal, aga rahulikult toas. Isegi lõket ei teinud. Poleks põlema nagunii läinud peale sellist sadu. Aga toredad jaanid olid ikka :)

    VastaKustuta