esmaspäev, 27. aprill 2015

Kampsun. Piigale

Ma ei pidanud enam ühtegi asja tegema ühelegi titale :) Ma pidin endale hoopis tegema. Ja oma lastele. Ja ehk isegi oma mehele. Aga ei! Ikka oli vaja veel üks kampsun kududa :) Titale. Sellele, kes kohe-kohe on tulemas. 

Dropsi mustrite seas oli nii armas tüdrukute kampsun, et ma ei suutnud kohe vastu panna. Vabandan end sellega välja, et esimene kampsun tuli tõesti pisike ja usun, et üle 1-2 kuu seda kanda ei saa. Käesolev kampsun peaks natukene kauem selga minema. 


Päriselt on see kampsun veel ilusam kui pildi pealt paistab. Tõeliselt peen pisikesele preilile oma pärlkoes ja satsilise alläärega. Muster iseenesest oli loetav ja jälgitav, kuigi ma oma talupojaliku mõtlemisega ei saa aru, milleks peaks varrukaid edasi-tagasi kuduma kui saab ringselt? Mina kudusingi ringselt, jäi ju kaks õmblust vähem. Veel ei saa ma aru nendest ulmelistest silmuste kogustest esiliistudel ja krael. Mina küll nii palju silmi ei saanud üles korjata, sest neid lihtsalt polnud kuskilt võtta :) Aga võibolla ma tegin midagi valesti. Samas - lõpptulemuses see ei kajastu :) 

Nüüd mul endal vaja sellist peenikest armast suvekampsunit. Loodetavasti mulle ei jää silma mõni beebiasi, mida Jakole või Tüdrukule teha :) Sest nüüd on küll tagumine aeg ennast rõõmustada mõne uue asjaga. 




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar