esmaspäev, 13. aprill 2015

Roosamanna jätkub

Istusin diivanil ja küsisin endalt, et kui ma ise lapseootel olin, miks ma siis oma lastele selliseid armsaid asjakesi ei teinud? Ei osanud vist... Keegi teine ka ei teinud. Ka ei osanud vist. Nii olidki kõik asjad poest. Nüüd tõmbavad poisid minu kootud kampsunid selga ja villased sokid jalga, kui neil külm on ja mul on hea meel, et ma oskan :) Poistel on ka hea meel, nad on seda korduvalt öelnud. 

Tegin titale tekikese ja mutuka :)

Tekk on heegeldatud interneti avarustest leidunud mustri järgi. Ma enam ei mäleta, kust ma motiivimustri sain, seega viidata ei saa kahjuks. Lõngaks on Woolminti netipoest ostetud Lang Golf ja Baby Cotton pluss erinevad roosad puuvillased lõngad, mis mul endal olemas olid. Tekk sai natuke suurem kui Jakole tehtud tekike, umbkaudsed mõõdud on 80x65. Paras jupp tekki pisikesele inimesele tuppa ja vankrisse.


Kui ma Jako teki puhul, mis oli mulle esimene heegeldada, olin rahuolematu teki tagapoolega, siis Pisikese Piiga teki tagune on sama ilus kui eesmine pool. Palmeosele see meeldiks :)


Kahjuks ei teki minus heegeldatud lappide kokkuõmblemisel mitte mingisugustki soojuse ja teki tunnet, siis õmblesin sarnaselt Jako tekiga ka sellele puuvillase kanga taha. Kohe oli hoopis teine tera. 


Ja saigi valmis :) Pean tunnistama, et ega ma tükk aega ühtegi lapitööd teha ei taha, sest nii nüri on koguaeg heegeldada üht ja sama asja. Ei mingeid muutusi, ainult lõng vahetub. Aga kui mõni tita peaks tulema hakkama, küll ma oma nürisusest üle saan :)

Mutuka tegin ka. Nagu Jakolegi. Ainult roosamanna :)


Sealsamas diivani peal istudes ja erinevaid mõtteid mõlgutades mõtlesin kohe hoolega ja jõudsin järeldusele, et ma ei ole ammu endale midagi teinud. Või oma lastele. Või hoopis oma mehele, kes ootab ikka oma Norra mustriga kampsunit... Jahedadeks suveõhtuteks. 

Roosamanna sai nüüd otsa :)


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar