laupäev, 18. aprill 2015

Süümekad Jako ees

Kui ma olin üleni uppunud roosamannasse, siis ma tabasin end pidevalt mõttelt, et olen Jako unarusse jätnud. Mul on nii kahju, et Jako elab meist kaugel ning ma ei saa teda tihedamini näha ja hellitada. Teatavat kergendust tunnen, kui valmistan talle miskit, aga see ei vähenda minu soovi teda näha. 

Kudusin Jakole vesti. Soojadeks suveõhtuteks. Või jahedamateks kevadpäevadeks. Või hoopis niisama.
Ühel hommikul lõin silmad üles ja teisel hommikul kudusin silmad maha. Töö kiire ja korralik :)


Sain natuke süütunnet vähemaks :)

Vesti on väga mugav titale selga panna, sest õlgade peal olevad nööbid on avatavad ja vesti on väga kerge üle pea tõmmata. Lõngaks on Drops Baby Merino - absoluutselt täiesti pehme ja mõnus lõng - loodud just titade jaoks :) 

Enda lastele pole ikka midagi teinud :)




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar