pühapäev, 18. jaanuar 2015

Head tegemas vol 3

"Heategu kõige pisematele" kutsub üles valmistama asju enneaegsetele beebidele. Kodulehel on kõik vajalik info olemas ja ma ei hakka seda siin kordama.

Mina valmistasin oma asjad erinevate juhendite järgi.

Mütsid on mu omalooming ja see on nii imelihtne, et sellega peaks iga natukenegi kududa oskav inimene hakkama saama. Võibolla kõige keerulisem on välja mõelda see silmustearv, mis üles tuleb luua just hetkel sõrmedevahel olevast lõngast, aga ka sellega saab hakkama, kui näiteks Dropsi kodulehel beebidele mõeldud kudumite/heegeldiste mustreid vaadata ja natukene süveneda. 


Hõlmikjakid on tehtud "Heategu kõige pisematele"  kodulehel oleva Nannipungi juhendi järgi. Väga lihtne ja hästi kirja pandud juhend ning kui kududa oskad, pole selles midagi keerulist. Mulle meeldib värvidega mängida, ühevärvilisi beebiasju teen harva. Peenikesed triibud on minu lemmikud, kuid kui triipe pole, siis panen kuidagi muudmoodi värvi juurde, näiteks südametega :)


Pükstele koostasin ise juhendi, sest närvid läksid läbi netist otsides. Kuna mul oli vaja, et hästi lihtsalt saaks teha sobivas mõõdus püksid ja kõik juhendid, mille otsa sattusin, kõigiga oleks pidanud näpuga järge ajama, pidin ise miskit välja mõtlema. Ei mina viitsi niimoodi, kui on plaanis rohkem kui üks kord seda asja kududa, näpuga järge ajada. Nii istusingi maha ja mõtlesin ja arvutasin ja võrdlesin ja kudusin kolm korda läbi ka ja juhend peaks justkui toimima. Kui ei toimi, andke teada, vaatame üle :) Pükste juhend on nüüd PDF-failina pisikeste kodulehel üleval ka - ikka selleks, et kõik saaks kududa :)


Kõik kolm komplekti on kootud väga kvaliteetsetest lõngadest, mõeldes eelkõige enneaegsete beebide õrnale nahale. Kasutasin Baby Merino, Winner, Meriseta ja Cotton Merino lõngasid - märksõnad on siinjuures pehmus, merinovill, siidisisaldus, mittetorkiv ja masinapestav. 

Kui olin komplektid valmis teinud ja ühele enneagsetes mõõtudes nukule selga ajanud (see nukk on umbes 20 aastat vana ja kuuluba Ailenile -tollel ajal oli sellise nuku omamine väga eriline ja minu meelest on see eriline ka täna, sest ta on nii tõetruu....)... No igatahes ajasin need asjad nukule selga ja sai naru, et varbad on ikka jube paljad. Liiga paljad, sest õues oli parasjagu tormine päev ka :) 

Dropsi lehelt võtsin juhendi ja kudusin papud ikka ka :)


Hetkel ma piirdun selle kolme komplektiga, sest kvaliteetne lõng on kallis ja ebakvaliteetne odav ei sobi :) Heategijad muidugi aitavad ise ka lõngaga, kui on huvilisi. St keegi sponsoreerib lõngaga, kellel endal pole aega/oskusi kududa/heegeldada. Kui sponsor minuni jõuab, teen kindlasti veel, sest mul aega/tahtmist/oskusi on. 
Ma ei tea, milleks mulle seda praegu vaja on. Seda head tegemist. Aga on. Kohe väga. Ja nagu ma juba varemgi olen öelnud, on kudumine terapeutilise toimega mulle endale. Järelikult ongi vaja...

Kui oskad ja aega on, aita Sinagi! Iga asi loeb :)



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar