esmaspäev, 26. jaanuar 2015

Küttepuud

Möödus täpselt 13 päeva viimasest ekstreemsest metsaskäigust ja olimegi jälle metsas. Seekord küll absoluutselt ja täiesti mõjuval põhjusel - algas küttepuude tegu. Siiani on igal talvel tehtud kolme majapidamise puud, kuid nüüd kaks aastat on vaja teha puud kahte majapidamisse: meile ja Sippa, äiapapale. 

Arvo on vana metsakoll, kes langetab üksipäini suuri jämedaid kuuski ja teeb iga langenud puu korral :"Juhuuuuuuuuuuuuuuuu!" Vanaisa tuli ka korra saega metsa, kuid tõdes siis, et vana, poolpime mees on pigem jalus kui abiks. Tema puudeteod on tehtud ja nüüd las noored möllavad. Robini jaoks oli see erakordne metsaskäik, sest Arvo õpetas talle, kuidas langetada puud ja kuidas see ära laasida. Robin ise veel puud langetada ei saanud, kuid laasida sai küll. Ütles, et käsi värises pärast tükk aega :)


Sebastiani lemmiktegevus puudeteo juures on traktoriga sõitmine. Ma ei tea, kui lugematuid kordi on ta istunud seal porilaua peal tööriistakasti otsas, ise särades nagu õnneseen :) Ma muidugi loen iga kord sõnu peale, et väga tugevasti pead kinni hoidma... Emade värk. Arvo ütles, et ta istus lapsena täpselt samas kohas oma isaga metsas käies ja see oli tema lemmiktegevus. ma räägin koguaeg, et Sebastian on nagu oma isa suust kukkunud. 

Kolm põlvkonda

Mina olen seal niisama, moe pärast kaasas, ja natuke selle pärast ka, et ma ennemini sada korda olen metsas, kui näiteks Ülemiste Keskuses poodlemas. Mul ei ole kasutoovat rolli rohkem, kui et ma valvan lõket ja sussitan soovijatele aegajalt vorste. Seekord me disainisme Robiniga väga ägedad istumisalused ka :) Grillvarda peab igaüks ise meisterdama, ka Sebastian ja ta saab sellega juba täiesti kenasti hakkama. 


Õhtul tegime sauna (saunalised jooksid kõik lumme ka - kohutavalt külm!) ja jäime ööseks vanaisa juurde saunapealsele magama. Me tavaliselt külmal perioodil maal ei ööbi, sest igal pool seal on nii külm, et kohe ei kutsu magama. Seekord otsustasime poistele rõõmu teha ja uskumatu - neil oli tõesti südamest hea meel, et me maale jäime. 

Televiisorist tuleb nagu ikka jalgpall :)
Kas Sa oled näinud nahkhiiri nii ligidalt?
Vanaisa keldris magavad nahkhiired
....unedemaal on ka väikesed ööliblikad

Lõppkokkuvõttes võib öelda, et oli väga produktiivne päev. Kaheksa suurt kuuske sai metsast Sipa kodu juurde veetud, Robin õppis puude langetamist ja laasimist, Sebastian tegi ise valmis oma grillvarda ja mina sain metsa, kus on alati hea olla. Ma sain imetleda nahkhiiri ja kuigi fotod pimedas keldris ei tulnud just kõige paremad, on mul ikkagi tõestus olemas, et vanaisal on talvel koduloomadeks nahkhiired ja soojal ajal kured :)

Tegelikult tõdesin taaskord, et polegi palju vaja - metsa ja Sippa - et pere oleks rahul. Ei tea, mis meid sinna metsa poole kisub. Võibolla see, et me ise oleme ka väheke "metsapoole"? :)




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar