pühapäev, 21. aprill 2013

Küpsisesoovitus

Ma ei küpseta enam nii tihti, kui paar aastata tagasi, aga mõnikord mind siiski taba soov teha midagi magusat. Kuna Arvo on soolaste toitude peale meister, siis ma ei näe eriti palju kokkamisega vaeva - Arvo teeb seda ise hea meelega. Aga tema ei tee magusaid asju. Kui siis vahest harva mõnda asja Jamie Oliveri retseptivalikust. 
Mulle jäid silma ühed küpsised "Siit nurgast ja sealt nurgast" blogist. Mõni retsept kohe on isuäratavam kui teine. Tegelikult olen neid kaerakliiküpsiseid varemgi teinud, kuid ilma apelsinikooreta.

Ma ütleks, et mulle maitsevad nad ilma apelsinikooreta natuke rohkem. Minu arvates andis apelsinikoor küpsistele  natuke mõrkjat maitset, aga võibolla mulle ainult tundus nii. Igatahes, kui teen uuesti, jään eelnevalt tehtud retsepti juurde. 
Ma ei hakka ülistama, et tehke neid imemaitsvaid küpsiseid, sest need on väga tervislikud, sest ma tegelikult ei saa hästi aru, mis osa see tervislik on :) Või? Suhkur? Ainus tervislik komponent on kaerakliid, kuid kõik ülejäänu on puhas patustamine. Samas -vahest võib seda ju endale lubada - seega, patustage ka!

Ja õhtul jooge teed...


... lõkke ääres :)


Ongi üks nädal läbi jälle. Elu läheb omasoodu, loodetavasti paremuse poole. Koos küpsiste, tee ja lõkkega:)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar